آموزش تایپوگرافی به برخی از مارک های مورد علاقه خود فکر کنید. نگاه کنید که از چه نوع تایپوگرافی استفاده می کنند و در نظر بگیرید که چرا ممکن است بخواهند خود را از این طریق ترسیم کنند. بسیاری از شرکت های فناوری ، مانند Lyft ، Airbnb و Facebook ، به طور عمد از حروف کوچک حروف sans-serif برای آرم های خود استفاده می کنند تا به نظر می رسند دسترسی دوستانه تری داشته باشند. هنگامی که گوگل در سال 2015 آرم خود را به روز کرد ، تغییر به یک فونت sans-serif قابل توجه ترین تغییر بود ، و این نشان داد که هدف این شرکت در میان نگرانی ها درباره حریم خصوصی داده ها ، دوستانه تر و بی گناه تر است. برندهایی مانند دیزنی و کوکاکولا از شکلهای اسکریپت استفاده می کنند تا مخاطبان خود را از تاریخ طولانی و ارزش های سنتی خود یادآوری کنند.
تایپوگرافی در مجمع عمومی
در دوره طراحی بصری پاره وقت مجمع عمومی ، دانشجویان حداکثر دو هفته برای تایپوگرافی می گذرانند. آنها همه چیز را از نحوه ایجاد پوسته های مؤثر ، به بخش های فردی از فرم های مختلف ، از طریق تمرین هایی که می تواند شامل ایجاد تخته های روحیه ای با قلم ، تمرین اصول بازی های آنلاین و ساختن طرح های صفر با اسکن نامه های پرنعمت باشد ، می آموزند. تسلط بر تایپوگرافی به شما کمک می کند تا ایده ها را برقرار کنید و به یک نگاه و احساس مؤثر در محصولات و مشتریان خود ارتباط دهید.
سؤالی درباره برنامه های طراحی ما بپرسید
با کارشناس ما ملاقات کنید
https://maktabtv.com/Courses/typography/
شاون Sprockett یک مدیر طراحی در Postmates ، مشاور طراحی Axiom Zen و یک راهنمای آموزشی برای دوره طراحی ویژوال مجمع عمومی در سان فرانسیسکو است. کارهای او طی 10 سال گذشته گستره وسیعی از صنایع را در بر داشته است ، و با برندهایی از جمله Victoria's Secret و Airbnb همکاری داشته و تحت عنوان طراحان افسانه ای چون Milton Glaser و Stefan Sagmeister آموزش دیده است. شاون همچنین بخشی از تحولات تجاری بزرگ مانند تغییر Conde Nast به انتشارات تلفن همراه و اجرای IBM از تفکر طراحی در مقیاس است. شاون از دانشکده هنرهای تجسمی در طراحی و کارآفرینی وزارت امور خارجه برخوردار است. پروژه های اخیر وی در تقاطع هوش مصنوعی ، رفتارها قرار دارد روانشناسی دهان و طراحی تولیدی.
درباره این سایت